باریستا
 
پیشرفته شدن کره جنوبی
بیوگرافی
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : ana
لی مین هو در مراسم باریستا نوشته شده در دوشنبه 1/9/89ساعت 10:11 صبح توسط مریم نظرات ( 1 ) | لی مین هو سلام در اپ امروزم میخوام مصاحبه و مراسم باریستا رو بذارم امیدوارم خوشتون بیاد.......... تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید مراسم باریستا...................این مراسم فقط برای کسانی که به صورت گزینشی انتخاب شده بودند قابل شرکت کردن بود.....بعد از بیست دقیقه .....لی مین هو وارد شد اول همه جا ساکت بود .... لی مین هو هم کمی عجیب به نظر میرسید تا اینکه به او گفتیم خودت رو معرفی کن..............لی:ببخشین؟ واسه چی خودمو معرفی کنم؟ ما: خودتو معرفی کن. لی: من لی مین هو بیست و سه ساله هستم..................ها ها ها یه دفعه زد زیر خنده..............انگار اولش نمیدونست ما از طرفداراشیم واسه همین اولش نمیخندید و اظطراب داشت و هنوز جو سنگین بود. همه مشغول درست کردن قهوه بودند و عکاسا همه فلش میزدند. لی مین هو هم ایستاده بود و ما هم نگاهش میکردیم. یه دفعه یه عالمه سوال ازش پرسیدم. من بهش گفتم: ساعتی که امروز پوشیدی مارک چیه؟ گفت: دیزله ..........من واسه گال ازش امضا میخواستم بهش گفتم دیروز دویستمین سالگرد گال بوده..............نفهمید چی میگم گفت؟ ببخشین؟ گفتم : گال..دی سی <گال به معنی گالری و دیسی هم به معنی یکی از وب سایت های دوربین دیجیتاله > بعد درباره کیک فنجونی که بهش دادم پرسیدم: یادته توی جلسه طرفداران تو بایگونگ واست کیک فنجونی درست کردم. لی: چی؟ قهوه؟ من: نه میگم کیک فنجونی.........(یاسی.......در کره ایی به قهوه کاپی می گویند و کلمه کیک فنجونی هم در انگلیسی کاپیک خوانده میشه که از لحاظ شنیداری به هم نزدیکند.) لی: اها من: فکر نکنم یادت باشه یادته؟ لی: اصلا هیچی یادم نیس. من: قول دادی حتما بخوریش. لی: اه.........اخه هر چیزی و نمیتونم بخورم .(مترجم....یاسی..............منظورش از لحاظ امنیتیه نه سلامتی)یکی از دست ادرکاران باریستا از لی پرسید: که قهوه دوست داره یا نه؟ لی جواب داد : اره...........نوع قهوه ایی که لی مین هو دوست داره ........قهوه موچا و چایی سبز و قهوه لان است......او با اصرار از لی مین هو خواست تا قهوه درست کنه و همچنین هر از گاهی با طرفدارانش جلسات اینچنینی بگذارد.............. یکی از طرفدارانش که کنار من بود پرسید: وزن اضافه نمیکنی؟ لی: نه؟ لی مین گفت اولین باری است که انقدر از نزدیک و به صورت صمیمانه با طرفدارانش روبرو شده........... در اخر به طرفدارانش گفتند از او سوال بپرسند: یکی از انها خواست با لی مین هو دست بدهد تا این حرف را زد لی مین هو با مهربانی جلو اومد و با او دست داد و بقیه هم با دیدن این صحنه با او دست دادند............ سوالات ساده ایی بود که درباره سریال پسران فراتر از گل بود که خود شرکت دانکین انها را طراحی کرده بود............ 1نقش لی مین هو در سریال چی بود؟ گو جون پیو والدین گو جون پیو چه شرکتی داشتن؟ شین هوا تولد لی مین هو کی هست؟ بیست و دوم ژوین خانواده لی مین هو چند نفر بودند؟ چهار نفر لی مین هو هم به شوخی گفت: میخواد در ازمون شرکت کنه سپس رو به طرفدارانش گفت: که به همه علاقه دارد و یک سوال مطرح کرد: من امروز صبح کی از در خونه بیرون اومدم؟ و همه خندیدن.......... کسی نتوانست جواب بده..............ازش خواستیم بگه که قبل از اینجا کجا سر زده و با کلی خواهش گفت: قبل از اینجا سالن زیبایی بوده. لی سوال بعدی را پرسید: تولد ایل وو بهترین دوستم کی هس؟ روز نهم سپتامبر هس و کسی جواب سوال را نمیدونست اخرین سوال که شرکت پرسید این بود..................نقطه جذابیت لی مین هو چیست؟ خواستند جواب ها را بنویسیم................هر کسی چیزی نوشته بود اما لی مین هو گفت: جواب این است: قد بلندم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به دوستای گلم من عاشق کره ام وبازیگرای مورد علاقه من لی مین هو یون ایون های کسا ی که کره رو دوست دارن ازشون خواهش می کنم نظر بدن انتقادات و پیشنهاداتون رو میپزیرم دوستون دارم کیم نانا
آخرین مطالب
پيوندها
  • جملات قشنگ
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیشرفته شدن کره جنوبی و آدرس kimnana.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 125
بازدید کل : 19560
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1